Veelgestelde vragen

Je vindt hier alle vragen over het reserveren van een parkeerplek, parkeren bij GreenParking, het annuleren of wijzigen van een boeking en over de locaties. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan via de klantenservice contact met ons op.

Reserveren

Hoe werkt het reserveren?

Reserveren kan snel en eenvoudig via het reserveringsformulier. Deze is 24/7 beschikbaar.

  1. Vul de datum en tijden van vertrek en aankomst in
  2. Kies een product. Shuttleservice of Valet Parking
  3. Vul je gegevens in
  4. Kies optioneel aanvullende producten
  5. Betaal de boeking

Na de boeking is er de mogelijkheid om je gegevens compleet te maken met het kenteken, vluchtnummer en het aantal personen. Mocht je dit nog niet weten? Geen probleem! Twee weken voor je aan jouw reis begint ontvang je van ons een e-mail om deze gegevens compleet te maken. Zo kan je zonder zorgen op reis.

Waarom moet ik mijn kenteken doorgeven?

Onze parkeerterreinen bieden alleen toegang door middel van kentekenherkenning. Op basis van de vluchtnummers weten wij hoe laat wij je kunnen verwachten op de parking en rond die tijd zal de slagboom jouw kenteken herkennen en je toegang verlenen tot de parking. Kom je onverhoopt een paar uur eerder terug dan opgegeven? Dan kan je altijd contact opnemen met de centrale via de Intercom.

Wanneer geef ik mijn kenteken door?

Er zijn verschillende momenten om het kenteken door te geven:

  1. Direct na de boeking
  2. Weet je het kenteken bij boeken nog niet? Dan krijg je twee weken voor vertrek een e-mail van ons om alsnog de gegevens compleet te maken.
  3. Zelf een gewenst moment uitkiezen? In de bevestigingsmail van de boeking staat een wijzigingslink waar het kenteken doorgegeven kan worden.

Hoeveel kost parkeren?

De tarieven voor parkeren bij GreenParking zijn afhankelijk van het seizoen en beschikbaarheid. Reserveer op tijd om zeker te zijn van het voordeligste tarief. De actuele tarieven vind je door datum en tijd door te geven op het reserveringsformulier en het product te kiezen. Het actuele tarief verschijnt en je hoeft nog nergens mee akkoord te gaan.

Zijn er kortingscodes actief?

Op dit moment hebben wij de ZOMERACTIE. 5% korting op alle boekingen voor deze zomer*

*de actie geldt voor boekingen in de periode van 09-07-18 tot 17-09-18 en is geldig voor shuttleservice of valet parking. De actie geldt niet voor de annuleringskosten dekking.

Ik weet mijn kenteken niet, kan ik wel reserveren?

Ja dat kan zeker. Kort voor vertrek is het nog mogelijk om je kenteken aan ons door te geven. Je ontvangt van ons een e-mail om de gegevens compleet te maken.

Parkeren bij GreenParking

Wat is shuttle service?

Kies je voor de gratis shuttle service dan parkeer je je auto op het GreenParking terrein. De gratis shuttlebus brengt je 24/7 van en naar Schiphol. Je hoeft geen sleutels achter te laten en je hoeft ook geen vrienden of familie uit bed te bellen. Wel zo fijn op reis gaan.

Wat is valet parking?

Niet te lang hoeven wachten en optimale comfort? Kies dan voor valet parking. Rijd rechtstreeks naar de vertrekhal en geef daar je sleutels af. Bij terugkomst staat de auto weer netjes klaar bij de aankomsthal.

Kan ik overdekt parkeren?

Nee, onze terreinen zijn niet overdekt. Onze terreinen zijn volledig geasfalteerd en goed verlicht. 24/7 camerabewaking en kentekenherkenning zorgen ervoor dat je auto veilig staat.

Mag ik met mijn camper of verlengd voertuig parkeren?

Nee, het is niet mogelijk om met een camper of een verlengd voertuig te parkeren. De maximale lengte van een voertuig mag 5 meter zijn en de maximale breedte mag 2.40 meter zijn. Dit i.v.m. de doorgang door de slagbomen.

Waar vind ik informatie over de bus rijtijden?

De bussen rijden continu. Ongeveer elke 20 minuten rijdt de bus van en naar Schiphol.

Hoeveel uur van te voren moet ik aanwezig zijn op de parking?

Wij adviseren je voor vluchten binnen Europa 2.5 uur voor vertrek aanwezig te zijn en voor vluchten buiten Europa 3.5 uur. Houd voor het hoogseizoen ruimere tijden aan. Voor meer informatie over de actuele vluchttijden neem contact op met de touroperator of reisbureau.

Moet ik mijn autosleutel afgeven bij GreenParking Schiphol?

Nee! Het is niet nodig om je sleutel af te geven wanneer je op ons terrein parkeert. Zo weet je zeker dat je auto exact op dezelfde plek geparkeerd staat wanneer je terugkomt van je reis!

In het geval van Valet Parking is het uiteraard wel noodzakelijk om je autosleutel af te geven.

Annuleren en wijzigen boeking

Hoe kan ik een wijziging doorgeven?

Gaat het om een wijziging van het kenteken of de vluchtnummers dan krijg je 2 weken van te voren een e-mail om de gegevens compleet te maken. Via deze weg kun je ook wijzigingen doorvoeren

Gaat het om een wijziging van de datum? Stuur dan een e-mail naar info@greenparking.nl of bel met 020 – 237 66 22.

Ik kom een dag later wat nu?

Geef dit zo snel mogelijk telefonisch aan ons door op 020 – 237 66 22. Zodat wij de aanpassingen kunnen doorvoeren en je rustig in en uit kunt rijden via de slagbomen.

Ik kom toch met een andere auto naar de parking. Hoe kan ik dit doorgeven?

Stuur een mail naar info@greenparking.nl met de boekingsgegevens en het nieuwe kenteken. Wij passen dit dan zo snel mogelijk aan. Of wijzig het zelf via de wijzigingslink in de bevestigingsmail.

Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

Neem hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice op het nummer 020 – 237 66 22. In het geval van een annuleringsverzekering kun je kosteloos annuleren. Ook is er herroepingsrecht van toepassing. Bekijk hiervoor de algemene voorwaarden.

Locaties

Wat is het adres van de parkeerlocatie?

Wij hebben twee locaties op de Middenweg in Aalsmeer. Bekijk de pagina locaties voor meer informatie.

Welk nummer kan ik bellen als ik de weg niet kan vinden?

De klantenservice is dag en nacht bereikbaar via het nummer 020 – 237 66 22.

Kan ik 's nachts ook bij jullie terecht?

Onze parkeerterreinen zijn 24/7 geopend. De klantenservice is overdag van 08:30 tot 17:00 uur bereikbaar. ’s nachts is er een beperkte klantenservice bereikbaar.

Voordelen op een rij

  • De voordeligste parkeerplekken voor Schiphol-reizigers
  • Gratis GreenParking shuttleservice
  • Direct bereikbaar vanaf N201
  • Goed verlichte en geasfalteerde parkeerterreinen op Green Park
  • 24/7 camerabewaking én kentekenherkenning
  • Geen verborgen kosten na boeken
  • Klantenservice is 24/7 online én telefonisch bereikbaar

25

bussen staan klaar

40 jaar

ervaring

altijd

een oplossing

24/7

bereikbaar

Locatie parkeerterreinen Schiphol parkeren

Twee terreinen gelegen aan de Middenweg in Aalsmeer direct langs de N201 bij afslag Green Park Aalsmeer.

Check online beschikbaarheid en tarieven Bereken parkeertarief

Wat klanten zeggen over Greenparking

“Mooi parkeerplaats met goede connectie met Schiphol.”

André Oosting

“Vlotte breng- en haalservice. Alles prima geregeld.”

Jan Sturing